Contact ons

Contact ons

Voor alle vragen kan je ons een bericht sturen met behulp van bijgaand contactformulier. Wij hebben de gewoonte om binnen 24 uur te reageren. Sneller antwoord nodig? Bel ons dan even.

Onze beschikbaarheid is overigens altijd hier te controleren.

Dalauro Next Bed & Breakfast

Eyserheide 27
6287NB Eys
Zuid-Limburg

next@dalauro.nl
06 36 54 33 33

Veelgestelde vragen

Ik probeer te boeken met aankomst op zaterdag of zondag of met vertrek op zaterdag, maar er zijn geen kamers beschikbaar; klopt dat?

Aankomstdagen zijn van maandag t/m vrijdag, uitchecken kan op alle dagen behalve op zaterdag. Boeken via onze website, Booking of Bed&Breakfast met de zaterdag of zondag als aankomstdag of de zaterdag als uitcheck dag kan niet. Je krijgt dan een melding dat er geen kamers beschikbaar zijn in de gekozen periode.
Heb je een speciale reden om toch op zaterdag of zondag aan te komen, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Dan kunnen we kijken of maatwerk mogelijk is of niet.

Ik probeer één nacht te boeken. Hoe komt het dat dat niet lukt?

We hanteren een minimum verblijf van twee nachten; daardoor lukt het niet om 1 nacht te boeken en krijg je een melding dat er geen kamer beschikbaar is voor de gekozen periode.
Neem telefonisch of per mail contact met ons op, dan kijken we of we een uitzondering kunnen maken of niet.

Welk annuleringsbeleid hanteert Dalauro Next?

Annuleren kan kostenloos tot 2 weken voor aankomst; bij annuleren op een later moment zijn wij genoodzaakt om 50% van de verblijfskosten door te berekenen.
Dat geldt voor alle boekingen, ongeacht het gebruikte boekingskanaal.

Moet ik vooraf betalen?

Bij het uitchecken maken wij de definitieve rekening op. Terplekke kun je betalen dmv het scannen van een QR-code, waarmee je in de digitale betaalomgeving van je eigen bank terecht komt. Deze werkwijze werkt helaas alleen voor gasten met een Nederlandse bankrekening. Voor Belgische en Duitse gasten is cash betalen zodoende de makkelijkste manier. Cash betalen is uiteraard altijd mogelijk waarbij wij €50 biljetten als hoogste bedrag accepteren.

Zijn er restaurants in de buurt?

Binnen een straal van 5 KM bevinden zich enkele restaurants in Eys, Wijlre en Ubachsberg. We hebben een lijst van restaurants in de wijdere omgeving liggen op basis van aanbevelingen/ervaringen van onze gasten.

Wat als er wat sneuvelt tijdens het verblijf?

Wij gaan ervan uit dat als dingen stuk gaan dat per ongeluk gebeurt. Mocht er bij jou op de kamer of in de andere ruimtes van de Bed & Breakfast iets stuk gaan, meld het dan meteen bij ons. Wij houden rekening met menselijke foutjes en ongelukjes en zullen altijd proberen om eventuele schade samen op een redelijke manier op te lossen.

Kan ik mijn elektrische auto bij jullie laden?

Helaas hebben we nog geen laadpaal. We zijn er mee bezig maar verwachten dit niet op korte termijn te kunnen realiseren. We kunnen je aangeven waar laders in de omgeving staan, maar we adviseren je om zelf het actuele aanbod op internet te checken.

Kunnen we onze fietsen veilig stallen?

We hebben een afgesloten fietsenberging, waar onze gasten zelf toegang toe hebben.

Is er een keuken waar we gebruik van kunnen maken?

Op vrijdagavond koken wij voor onze gasten en is iedereen welkom om aan te schuiven. Wij stellen de keuken helaas niet beschikbaar voor onze gasten om zelf te koken, wij gaan er vanuit dat u heerlijk van het Bourgondische leven in onze regio gaat genieten.

Kunnen we gebruik maken van een koelkast?

We hebben geen ruimte in de koelkast beschikbaar voor gasten om eigen drank en etenswaren te koelen. Wel hebben we 2 koelkastjes staan met gekoelde dranken die tegen kantine prijzen kunnen worden genuttigd. Het
Mocht u medicijnen en dergelijke hebben die gekoeld moeten worden of streekproducten mee naar huis willen nemen die gekoeld moeten blijven geef het ons aan dan maken we daar graag de ruimte voor.

Tot snel in het Toscane van Limburg